slam slam, oh hot damn, what part of party don't you understand?

Känner hur jag bara vill flytta, flyga, göra vad som helst just nu.
Vill shoppa nya kläder, men måste spara till det jag hellre vill göra.
Ska gå och lägga mig snart, är så sjukt jäkla trött.
Imorgon ska vi öva inför spelningarna (Onsdag x2 och Lördag den 17e).

JUSTE skulle ju ge ut lite mer info om det!

Vår spelning är alltså den 17/12 i Vika Kyrka, ca 2 mil utanför Falu Centrum.
Vi börjar kl 18.00, och då kan man komma dit tidigare och bli bjuden på pepparkakor + glögg.
Man får gärna ge ett frivilligt "bidrag" för det vi har gjort, då vi liksom fixar allt hahah. Usch vad elak jag lät där...

Nej nu måste jag sova!

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!