So come to me on friday, or saturday, or sunday but I can't wait 'til monday

Hej hej!

Nu är jag hemma. Har träningsvärk i magen, och är hungrig = ingen bra kombo.

När jag kom hem kom mamma fram till mig och sa "Har du hört vad som har hänt?", så berättade hon om min lillebrors kompis som nästan blivit indragen i en bil (alltså kidnappad, för er som inte förstår det).

artikeln finns att läsa här

Usch, tycker så sjukt synd om honom och törs inte tänka på hur det hade blivit om det t ex hade varit min lillebror som hade blivit kidnappad!

Nu ska jag ut med hundarna och byta om, för jag och pappa ska träna.

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Hällsus

Usch, det var ju en våg av såna där kidnappningar för några år sen, så HEMSKT!! Du, btw, jag har inte fört över bilderna/videosarna från min kamera än, VART ska jag skicka dem gullet? :* ;D

2011-12-08 @ 19:18:28
URL: http://livingwithhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!