when you first took my hand on a cold christmas eve, you promised me Broadway was waiting for me

Hej hej!

Spelningen igår gick bra! Det kom mer människor än vad vi trodde och vi fick in lite pengar. woop woop
Imorgon har jag historia prov, och sedan ska va göra något roligt med HUSA11A. Efter skolan ska jag troligtvis vara med Sofie och Wendela, det var ju så länge sedan sist!

Fick min julklapp av Helen igår också, av ugglan Bella, som bestod av ett kvitto. Och nej, inte vilket kvitto som helst, utan Kvittot. Kvittot med 100 Monkeys autograferna på! TACK HELEN!
Nu ligger kvittot säkert i min plånbok, men snart hänger det fint i en ram på min min vägg.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Ha det bra! (bild från konserten kommer när Bella eller någon har skickat dem... tror jag) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!