all that I wonder

Hej hej!

Funderar på att vara hemma imorgon från skolan. har fortfarande ont i huvudet och ont i magen (har haft det i typ 2 veckor nu. Vad händer med mig?).
Min kompis säger att jag klagar hela tiden och den andra kompisen säger bara "men sluuutaa dååå". Tänk er att höra det en gång om dagen. Med en sådan där riktigt gnällig röst.
Och jag skulle inte kalla det klagande, jag bara uttrycker mina åsikter- vilka just nu är att mitt huvud dunkar och att jag tröttnat på deras löjliga attityd.
Men för att göra dem nöjda försökte jag att hålla käften resten av dagen. (en timme. Wow)

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Wendela

Jag tycker att du ska prata med oss irl ist för att skriva saker på din blogg...jag lovar att det kommer hjälpa mer!

2011-02-17 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!