FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Hej hej!

Kom precis hem från konserten.
Allt vart över våra förväntningar.
Vi var nervösa över att det inte skulle vare mer än 20-25 personer där, och Adam skämtade om att vi skulle få 2000 kronor!
Vi skrattade nervöst.
Sedan kom alla människor. Över 100 personer var i den lilla kyrkan.
Nu har jag kommit på att min underläpp börjar att darra när jag är nervös.
De första låtarna gick bra, alla applåderade för fullt, men jag och Micke fick göra om Hopelessly devoted (to you) då vi kom i otakt.
Efter konserten fick vi lov att göra ett extra nummer. det var Fairytale, och jag och Wendela var med och ooade och sjöng på refrängen.

När allt var slut räknade vi pengarna som vi hade fått in (Fikat var gratis så alla fick lämna ett valfritt bidrag).
DET VAR 3055 KRONOR!

Nu ska vi gå på restaurant i veckan och bio.
DET KOMMER ATT BLI SÅ JÄKLA KUL!

Och gissa vad?
Det var en kille där som frågade fall vi ville spela på Kafé Caoz i Borlänge! Han skulle ringa i veckan.

I am so happy!


Kommentarer
Postat av: Jonna Hevosmaa

VI ÄGER! ÄLSKAR ALLA ER FYFAN! LOPVELY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 20:05:18
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!