is there somebody who still believes in love?

Hej hej!

Ännu en måndag, ännu en skoldag.
Dagen har mest flytit på som vanligt, och inget speciellt har hänt.

Blir dock så jäkla förbannad på vissa killar i klassen.
Vilka tror dem att dem är? Det verkar som om att de tror att de är de ända som finns i hela världen, där de sitter och skriker på lektionerna.
Speciellt en är riktigt hemsk.
Han bryr sig inte om hans kompisar har slutat skrika, utan han fortsätter bara.
Idag på läxläsningen så kom aldrig läraren, och några killar sa att läraren var sjuk, så vi kunde gå hem.
Då jag missat bussen så stannade jag kvar och var med dem som hade Foto.
Sedan så möter jag den där killen, han som går in min klass, i korridoren.
"Varför var inte du med på promenaden?" Frågade han.
"Men vi hade väl ingen läxläsning?" Frågade jag då.
"Men jo, och jag ska säga till läraren att du skolkar. Det är inte bra att skolka. Jag ska gå och lämna en lapp nu."
Han går i väg mot lärarrummet och man hör honom skrika;
"Rebecka är inte på lektionen, hon står i korridoren där nere och skolkar!"

Fy fan vad han är irriterande.

Fast jag gick till lärarrummet och sa till att jag skulle åka hem, hade ont i huvudet... host.
Orkade inte med läxläsning, jag gör det lika bra hemma så vad är då poängen med att sitta i en rutten skola till klockan 15.50? Och sedan vänta på bussen i en halvtimme. Aldrig i livet, säger jag bara.

Nu måste jag plugga till Hem- och konsumentkunskaps provet som vi har imorgon.

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!