so give me something to sing about

Hej igen!

The Sims fungerade inte, så nu sitter jag här och önskar att det ska bli kväll så att jag kan kolla på Modern Family.

Jag följer fyra stycken olika program.

Top Model
Måndagar kl. 20.00 på tv3

No Ordinary family
Söndagar kl. 20.00 på kanal 5

Modern family
Fredagar kl. 22.55 på tv4

Glee
Onsdagar kl. 20.00 på tv11

De är nog de bästa serierna som finns.
Innan så följde jag även Bones, men jag bytte ut det mot No Ordinary Family då det går samma tid på Söndagar.

Åh vad jag yrar och gör reklam för massor av serier. :(



Top Model



No Ordinary Family



Modern Family



Glee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!