sometimes I just forget how to breathe

Hej hej!

Idag har det varit ännu en seg dag då man slutade kockan 2 (hehe).
Var och tränade med pappa idag iaf, fastjag hade jätteont i huvudet. Men det gick bra i alla fall.
Imorgon så slutar jag två igen, då alla lärare ska iväg någonstans, men jag får stanna kvar i skolan och vänta på min sånglektion som börjar klockan 15.20. Great!

På fredag blir det tjejkväll med Wendela, Sofie och Isabelle. Vi skulle ta bussen till Vivo och köpa massor med godis! MUMS!

Hittade en gammal bild på mig från... Jaa du. Ingen aning, men gammal är den i alla fall!



Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!