varför kan du inte bara förstå?

Hej hej!

Idag slutade vi klockan 13.50 (HURRA!) och jag och pappa drog direkt iväg och tränade.
När jag kom hem blev det till att ta ut hundarna direkt, hoppa in i duschen, blåsa håret i typ en halvtimme, äta mat och sedan gå ner till Adam där vi skulle öva på låtarna till Konsertern.
När jag kom dit så satt redan Sofi och Adam där och spelade på sina gitarrer. Jag frågade vilka som skulle komma, och de sa att Bella var sjuk, att Wendela nog var påväg och att Jonna skulle komma lite senare.
Vart den sista personen var visste vi inte, så vi ringde upp honom.
Efter att ha sagt att "Nej jag ska inte vara med" för ca en vecka sedan, till att säga att "Jaa, jag är med men inte idag" så blev svaret idag "Nej, jag har för mycket att göra. Jag ska inte vara med över huvudtaget".
För mycket att göra.
JAG har för mycket att göra.

Snart börjar Nationella Proven också.
Jag är faktiskt skitnervös. Känns som om att det kommer att gå ganska dåligt.
Vi har hur mycket prov som helst nu, och jag hinner liksom inte med allt.
Tack Gode Gudinna för Läxläsningen! (det ända dåliga med det är att man måste gå på promenad innan = mycket tid försvinner om man är långsam).

Jag tror att jag börjar glömma dig mer och mer för ju mer dagar det går sedan vi pratade sist.
Det är väl över en månad sedan nu? Två kanske till och med?
Antingen det att jag glömmer dig, eller så är jag bara så jäkla förbannad.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!