you'r gonna find someone new, I realy hope you do

Hej hej!

Idag åkte jag hem från skolan efter idrotten, missade dock ingenting tror jag. Vi hade liksom bara en lektion kvar.
Har precis gjort klart bild arbetet, så nu ska jag börja med SOn (har prov imorgon), och franskan (har läxa tills imorgon).

Känns som om att jag klagar hela tiden.
Men jag får ju inte göra det hemma, då mamma säger
"Men kolla upp det då!"
fast hon vet att det är precis det ja ska göra den 1 Mars.
Idiot.

Och JA jag får säga det om min mamma ibland.

Blir så irriterad hela tiden.
Blir arg på mig själv.
Försöker peppa mig själv med att lyssna på Lady Gaga's Born this way.
Fastnar ändå på New Moon Soundtrack och Robert Pattinson.
Så jag tänker lägga upp några låtar här nu.

Tack
och
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!