I don't wanna be friends

Hej hej!

Äntligen fredag!
Igår så träffades vi som fixar musiklägret och övade lite, och ändrade nästan alla låtar. (vilka vi tog får ni inte veta!)
Hade en ganska lugn dag idag, kollade på film på franskan och lyssnade på när läraren pratade igenom resten av lektionerna.

Ska snart gå ut med hundarna med min lillebror.
Han och hans kompis springer runt med mina kryckor och Star Wars mask och låtsas att de skjuter varandra. Innan vi kom hem hade de suttit och lyssnat på Miley Cyrus och spelat GTA. Weird.

Jag förstår inte. Har jag gjort något igen?
För du verkar ignorera mig igen. Och du lämnar rummet när jag kommer.
Eller är det jag som bara låter fantasin driva iväg igen?
Jag orkar inte bry mig längre. Jag orkar verkligen inte.
Det känns bara som om att jag fejkar ett smile när du är där och det äcklar mig. Jag vill inte vara fejk för dig, och jag vill inte att du tror att jag tänker vara lika på igen, som förut.
Jag har lärt mig en läxa. Typ.
Jag försöker i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!