isn't it ironic

Hej hej!

Håller på att kollar på saker till mitt bildarbete (om fotorealism) och på balklänningar.
Jaa, jag vet att det är några månader kvar, men det är väl bra att veta vad man vill ha, eller hur?

På tal om det.

Jag ska ner på stan i veckan och köpa Skönhetsbibeln av Karina Ericsson Wärn och Gossip Girl säsong 2. Och jag vet, jag har tjatat om att jag ska köpa säsong 2 av Gossip Girl hur länge som hellst, men jag har bara inte hittat den någonstans på stan. Jag har faktiskt inte hittat en ända Gossip Girl säsong... konstigt.



Skönhetsbibeln



Gossip Girl season 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!