there goes my baby

Hallå!

Idag så var det ju första skoldagen. Vi fick nytt schema, som inte var så bra men som duger ändå.
Direkt efter mentorsgruppen så hade vi NO. Och sedan matte. Ingen lugn start precis?
På matten så drog en kille i klassen bort stolen precis när jag skulle sätta mig ner så att jag small ner i golvet och slog i huvudet i stolen, vilket resulterade i att jag började gråta (på grund av mitt knä).
Jag tror inte att han förstod att jag hade ont i det innan, men nu vet han!

Så imorgon så ska jag åka med pappa in till sjukhuset och kolla knät, eftersom vi inte har någon HK imorgon så börjar vi klockan 10.20! :D

Nu ska jag spela spel, sedan så blir det Americas Next Top Model 15.
Kul liv jag har.

Ha det bra !





(dålig google bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!