utan din luft

Hej hej!

Idag så skyndade jag mig, så fort jag kunde på denna hala isbacke, till busshållsplatsen - bara för att stå där i över en halvtimme.
En tjej som jag stod och väntade med ringde sin kompis, och jag fick sms av Bella att bussen hade åkt i diket vid Strand, och att det tydligen inte skulle komma och dra upp den förens om flera timmar.
Så jag och tjejen vid busshållsplatsen fick skjuts in till skolan av en annan tjejs moster.
Och guess what?
det var den dåliga busschauffören som alltid kör i diket!
Vilken överraskning va?
Eller inte.

Nu ska jag snart gå ner till mamma, pappa och morfar som sitter och kollar på TV. Sedan blir det att ta över vardagsrummet uppe och kolla på Top Model.

Imorgon ska jag, Wendela och Sofie fota Isabelle.
(kanske blir bilder här också...)

Ha det bra



Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!