what hurts the most

Tror ni att jag inte ser hur ni långsamt ignorerar mig mer och mer för var dag som går?
Det är ju inte så att jag är helt dum i huvudet och inte förstår hur ni först bara pratar med mig, och sedan bara pratar med mina kompisar, som ni nyss inte berättade ett dugg för.
Vi pratade ju hur mycket som helst ju!
Det var ju till dig jag ringde när jag var ledsen. Det var med er jag kunde driva med utan att någon kände sig ledsen. Vi bara skrattade åt det.
Och nu ser jag hur ni långsamt ignorerar mig? Ni struntar i att bjuda med mig när det är någon fest. Ni frågar inte fall jag ska med på stan.
Ni ringer bara till mina kompisar som säger " Haha vet du vem som nyss smsade mig? Jo, hon frågade fall jag ville sova över hos henne ikväll, men jag sa bara ´Neeej, jag orkar inte kväll´. Haha!".
Kul.
Speciellt när ni gör det hela tiden.
Jag vet att jag inte har kunnat finnas där hela tiden, men jag bor för i helvete 2 mil utan för stan! Tycker ni att jag ska cykla in eller?
Det som gör mest ont är hur ni tar in mina vänner i gänget, och stänger mig ute.
Dålig stil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!