and all of my friends who think that I'm blessed, they don't know my head is a mess

Gosh vilken tråkig dag.
Spelade monopol med Mathias i ca 3 timmar, innan vi vågade gå ut med hundarna (då det åskade så sjukt mycket).
Nu ska jag fortsätta att packa ner massor med foton i kartonger, så att det blir klart någon gång.

Juste! Mamma pratade med sin frissör, och om jag vill avfärga mitt hår så kommer det ta runt 4 timmar, och de måste troligtvis klippa av mig allt efter; men hon gav mig tipset om att slinga håret, klippa det, slinga håret igen och sedan klippa det igen. Då KANSKE det blir bra.
Oh. Fuck my life.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv.< tack så mkt :D ja vet inte exakt de är företaget som bestämemr när den slutar :P

2011-07-22 @ 15:56:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: LindaL

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D

2011-07-22 @ 16:00:30
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!