baby, you're not alone 'cause you're here with me

Hej hej!

Så jag fick ett samtal ifrån Jonna, då hon läst mitt förra inlägg (se JAG ÄR SÅ FREAKIN' ENSAM!) och frågade ifall jag ville vara med henne och Adam. Så jag gick hem till henne, sedan så gick vi och hämtade Sofi och bär, och satt och bara pratade.
Sedan så fick vi värsta rycket och började prata om SHOOT! så jag ringde till Wendela och bestämde att vi skulle träffas imorgon kl 09.30 (!!) och ha ett snabbt möte, innan hon ska hem till sin papi.

SÅ! Nu ska jag lägga mig och läsa LA Candy (en lite random bok, med många amerikanska slangord som jag inte förstår- dumma brittisk-engelska)

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!