he had a heart of stone

Hej hej!

Imorgon blir det middag + Harry Potter med Isabelle, Ida, Emma, Sara och Wendela. K.U.L (hahah råkade skriva en annan sak först HAHAHAHAHAH... dålig humor? jaa).
Snart kommer mamma och pappa hem från nya huset (jag tänker fortsätta att kalla huset för Nya Huset tills vi har flyttat in, då blir det bara Huset och huset som vi har nu blir det Gamla Huset).
Oj! Och nu fick jag sms från Jonna, som fyller år på fredag. HURRA!

Nej men nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig eller något.
Juste!
JAG VILL HA EN KAMERA. NU.
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: tack rebecka och detsamma, du är jätte söt :D

2011-07-15 @ 11:44:23
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!