I will be rising from the ground like a skyscraper

Åh. Nu åker Bella till Frankrike och England, och förutom att jag kommer att sakna henne, så är jag så sjukt avundsjuk! Jag vill också åka dit, NU! Och Bella har klippt håret också, och det blev jättefint, och jag måste färga av (?) mitt hår, och då det är så slitet måste jag kanske klippa av ca 1 dm, och sedan färga det lite blondare, för man kan tydligen inte färga rött till blondt (och jaa, jag vill ha tillbaka mitt gamla hår, eller nästan. Jag vill ha lite brunare).



Åh fick bara lov att lägga upp den här bilden, från i Höstas, om jag minns rätt. Och jaa, jag gråter på bilden haha (gråter alltid när jag är utomhus, ibland för att det är kallt, ibland för att det blåser, men ah)

Ha det bra! ♥

Just nu är Skyscraper med Demi Lovato min lilla pepp låt, just so you know ;)

Kommentarer
Postat av: wendela

ni är så söta! (btw är den från vårenjag fick min kamera x))

2011-07-20 @ 21:09:01
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!