mm, det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Imorgon blir det F3ZT hos Mange, Mange, Maaangeee!
Nej då; men jag ska hem till Sofie, så ska vi äta pizza och fixa oss, sedan så blir det till att stå på Åhlens parkering och kolla på när mina vänner dricker, och jag och Sofie kollar på?
Nej men nu ska vi inte vara sådana.
Jag ska inte förstöra kvällen, utan jag ska skratta och vara GLAD för tusan!

Och juste! Är det värt att sitta på en buss i 45 minuter, istället för att gå 2 km för att sitta på den i 15 minuter?
I do not know.

De stänger men ingen bryr sig
Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

Kommentarer
Postat av: wendela

Asså jag älskar Mange låten!! XD

PARTEY 2DAY!!! :D

2011-07-27 @ 11:55:40
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!