och jag facebook-stalkar dig fortfarande

Vill bara somna om igen.
Och drömma.
Orkar inte med verkligheten ibland, och varför skulle man välja det när man har en annan verklighet som man själv hittar på?
Ibland känner jag ingenting alls, känner mig död, eller om det nu är så det känns. Har ständigt den där klumpen i halsen, och jag gjorde misstaget att börja läsa Twilight böckerna igen, för de har ju så mycket minnen i sig.
Och jag facebook-stalkar dig fortfarande.
Funderade på att smsa dig igen igår, men kom på hur dum den idén var, så jag struntade i det.
Snart flyttar jag, och då ska jag lämna kvar dig här.

Kommentarer
Postat av: wendela

finns om du vill prata! <3

2011-07-19 @ 23:10:21
URL: http://endelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!