she's got electric boots, a mohair suit, you know I read it in a magazine

Skrev jag om vad jag gjorde igår, förresten? Inte? Nej men då gör jag det nu, då jag dampar över att jag inte har kläder tills ikväll!

Igår så åkte jag in och tog bort mina stygn, hoppade på (nej, inte bokstavligt talat) bussen och åkte med Sofie och Wendela till kupolen, där jag köpte en tröja (som jag då tyckte var snygg, men som nu är hemsk). Sedan så stack vi till en brygga bakom ÖoB där vi låg och solade resten av dagen.

Here's the pictures (från Wendelas blogg) ;)









Ha det bra, och ikväll blir det F3ZT!

Kommentarer
Postat av: ANNE

Härliga bilder.

SV: Önskar att jag kunde säga att det var jag, men tyvärr inte haha ;(

2011-07-27 @ 20:37:57
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!