so I won't let you close enough to hurt me

Wow. Idag tittade äntligen solen fram, så ah. Jag slängde av mig kläderna och rusade ut (NU SKA JAG TA MIG TUSAN BLI BRUN!), och såklart kom det då ett gigantiskt moln, så det var bara att klä på sig och gå in igen.
Jag som verkligen ville bli lite brun till skolan, men nu får man väl vara blek då. Jag hinner väl in sola senare heller, då vi ska börja flytta om ett litet litet tag (håller på att monterar klart köket nu!).

Sitter och lyssnar på Adele's Turning Tables, som är så sjukt bra!
Den var ju med på Glee förut, och jag och Bella satt och lyssnade på den när vi skulle in till ÖoB, så jag hade hört den förut, men den blir aldrig gammal!

Nu ska jag gå och ta något att äta (har bara ätit en smörgås idag, vid typ 9, så jag är hungrig)

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!