straight across the room with a look in your eye

Hej hej!
Nu är jag hemma igen, eller jag kom ju hem igår egentligen, men i alla fall.
Operationen gick väl bra, men doktorn sa att det var det underligaste knät han någonsin sett, då biten av minisken som de skulle ta bort hade flyttat sig till ett helt random ställe!
Nu lever jag på värktabletter, och mormor skulle komma över med godis och en tidning idag ! (YAY!)

Fick ett telefonsamtal som väckte mig från radion. De undrade om jag gillade Harry Potter (då jag var där och pratade om Twilight), så jag sa bara "Skämtar du? Jag är FREAK på Harry P" (försökte härma reklamen lite, och nej jag sa inte så egentligen, utan jag sa typ bara "Jaaaaaaaa då! :D ")
Hon frågade fall jag kände någon som också gillade Harry Potter, så då sa jag Ida's namn (http://poncy.blogg.se/) för hon var den första jag kom att tänka på (förlåt Sanna!).

Usch, ni skulle ha sett kläderna jag fick ha på sjukhuset! Det kändes som om att jag var med i en skräckfilm! Det var först ett par vita typ kalsonger, ett par gröna strumpor (som gick nästan upp till mina knän), ett vitt "nattlinne" och en blå rock över det. Just imagine it!

Nej nu ska jag typ kolla på TV, och göra ingenting.


Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Å tack Rebecka!!! Du är fin :-) kram

2011-07-13 @ 17:44:11
URL: http://lundfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!