strawberries, cherries and an angel's kiss in spring

Oh Gosh.
Harry Potter igår var helt amazing.
Jag tror inte att jag någonsin gråtit så mycket, eller över huvudtaget, till en biofilm, men det var ju så sorgligt?
Tänk att vi har vuxit upp med Harry Potter? Och är det inget mer. Nu är det liksom slut. Jag kan inte förstå det, det är liksom lite svårt att ta in.
Vad ska man längta till senare då? Förutom Breaking Dawn del 1 & 2 så finns det ju ingenting.
Åååååh. Det är ju så sorgligt!!!!

Nej men idag så ska jag i alla fall ha möte med SHOOT! om spelningen i September (den 24e) om låtar and stuff like that.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!