every word you say, I think I should write down

Hej hej!

Sitter och hatar alla som är på peace and love (måste de verkligen SKRYTA om det också, alla vet ju redan vilka som är där och inte. Åh. Äckel)

Idag var jag, pappa och Mathias i nya huset och renoverade lite.

Var precis ute med hundarna och fick höra av min lillebror att jag är överviktig. Tack, tack så mycket. Det träffade inte alls mitt i prick.
Sedan sa han att han fick huvudvärk när jag sjöng. Ännu en gång. Tack, tack så mycket.

Ska nog bara hålla käften nu, men en sak är i alla fall säker- ingen middag för mig idag, jag är ju överviktig.

Kommentarer
Postat av: ide

du är helt otroligt snygg & sjunger som en ängel, på det är du grymt kul och typ världens sötaste rebecka!

2011-06-28 @ 23:10:20
URL: http://idaandersens.blogg.se/
Postat av: wendela warström

Din lillebror är dum i huvu (inte för att va elkak men det är fan sanningen!!) Du är jättefin gumman <3

2011-06-29 @ 01:08:32
URL: http://endelaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är fin precis som du är Rebecka!!

2011-06-29 @ 12:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!