my first love broke my heart for the first time

Hej hej!

Idag har jag badat med Ida, Jonna och Adam. Mitt första dopp för i år.
Sedan har jag väl inte gjort mycket annat.

Försöker att panik repetera låtarna till konserten den 16 juni (som ska vara i Borlänge, Mellstaparken, kl.18).

Igår så tog jag bussen in till Hosjö och cyklade runt lite med Emma, Fanny, Angelica och Sofie (eller dem cyklade, och jag satt bakpå).
Vi gick Bojsen, men tröttnade efter 5 minuter, så då bad jag mamma att komma och hämta mig.
Men det var kul att träffa tjejerna, man vet ju liksom inte när man ska ses härnäst?
Nu ska jag stirra lite på facebook.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!