my tired heart is beating so slow

Hej hej!

Idag var det klasskampen, då alla 9or tävlar mot varandra (som vissa kanske förstår).
Vi tog massor av bilder med Angelicas kamera, så det kommer nog upp bilder snart.

Har bestämt vad jag ska ha på mig imorgon också. Det blir en grön och vit långklänning som jag hade på skolavslutningen i 6an (jag menar, då slutade jag lågstadiet, och nu slutar jag högstadiet) och en vit tröja från bikbok till. Har dock ingen aning hur jag ska ha håret, det är ju så sjukt varmt att man vill ha det uppsatt i någon ful knut, men usch nej. Eller kanske.

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!