oh baby, he's so cruel

Oh Gosh.
Midsommar igår var jättebra!
Först så gick familjen till majstången och kollade lite där, och jag träffade Sanna, Anna och Moa och lite andra folk.
Sedan så ställde jag och Wendela oss vid Jonna, Ida och Sofi och kollade när de starka karlarna tog upp den stora majstången.
Senare drog jag hem och åt grillat och potatissallad och marängtårta till efterrätt.
Tvingade Wendela att komma och hämta mig vid 9, och drog hem till Bella där vi satt och pratade med några amerikaner över chattroulette till kl 1. YAY

Bilder kommer kanske senare, eller när Sofi och Bella har laddat upp några (JAA. JAG SKA KÖPA EN KAMERA. SNART.)

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!