sometimes we run

Gårdagens spelning vart lyckad, dock sjöng jag fel på varenda jäkla låt som jag skulle sjunga på, men han som var typ "chef" där ville att vi skulle spela på nationaldagen nästa år, men det är inget säkert än. Men alla var jätteduktiga!
Och sedan ska vi ju spela i September och November i Sundet. Good good.
På måndag ska jag och Bella ha LAN... med The Sims 2 och kanske 3. GOOODIS.
Nej men nu blev jag sur här.
Det var några killar som skulle komma hit och lämna en stor jäkla fläkt till köket mellan kl 9-12, OCH DE HAR INTE KOMMIT ÄNNU!
Jag DÖR.
Nej men usch, jag slänger upp en gammal bild.



Dance dance

Kommentarer
Postat av: ide

hahahaha lan :D !! ahahahah

2011-06-19 @ 23:37:52
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!