we are the people

SOMMARLOV; behöver jag säga något mer?
Efter att alla fått sina betyg och kramat om lärarna så brast alla (nästan... inte jag) ut i gråt. Tjejerna stod med papper och torkade sina ögon, så att sminket inte skulle förstöras, och alla kramade om alla.
Till och med våran lilla föredetta mentor Gunilla stod och grät.
Fastän jag inte grät så var det ju verkligen inte kul.
Allt var så sorgligt.
Vi hade liksom gått i samma klass i 3 år, och vissa hade gått med varandra sedan lågstadiet, och nu skulle vi skiljas? Det är så surrealistiskt. Jag har fortfarande inte förstått det (därav är det inga tårar som rinner ned för mina kinder just nu).

I'll keep my fingers crossed for you


Kommentarer
Postat av: ide

de i min skola har gått i samma klass i TIO år! helt sjukt ju!!!!

2011-06-10 @ 15:56:33
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!