oj oj då sverige

Hej hej!

Dålig uppdatering den senaste veckan, jag har inte ens öppnat datorn på 6 dagar. Rekord tror jag. (nej, men det känns som det)

Den här veckan har verkligen varit stressig.
Jag har somnat sent efter att ha pluggat hela kvällen, gått upp tidigt, varit i skolan, tränat, åkt hem och pluggat ännu mera.
Fastän jag inte har haft så himlans mycket prov så har jag ändå haft det mer stressigt än vanligt.
Kanske är det för att jag börjar misstänka att jag ser JÄTTDÅLIGT. Jag är yr hela tiden, men orkar inte klaga så jag håller tyst.
Hade engelska och franska prov också.
På engelskan var jag bara några få poäng ifrån MVG, och franskan gick så jäkla dåligt att jag inte ens vill tänka på det.

Såg precis klart på Melodifestivalen.
Eric Saade vann.
Hatar Sverige lite grann.
HÖR DEM INTE ATT HAN INTE KAN SJUNGA RIKTIGT? Han kan ju inte uttala orden korrekt.
Sedan alla fjortisar och småbarn som tillåts rösta. VARFÖR?
Allt de går efter är en låt med så simpel text att 5 åringarna kan den, och utseende.
Lite roligt är det ju ändå när små barnen sjunger "I wanna pump you girl" i stället för "I will be popular"

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!