summer, kind of wonderful

Hej hej!

Är fortfarande hemma. YAY. Not.
Vill faktiskt lite till skolan nu, fast inte precis idag då. VILL BARA SOVA!
Jag kan inte hitta Bellas Sims 2 spel, så jag håller på att dö lite här.
Och Gossip Girl säsong 2 är slut, så jag har ingenting att göra.
Vill se mer av Gossip Girl, så jag återupptäcker youtube igen och söker på Ed Westwick. MUMS.

Ha det bra!




Ska göra ungefär en sådan här tröja på bilden.
Ska nog göra en annan som det står Summer, kind of wonderful på också. Har dock ingen aning vad det ska vara för bild på den tröjan i så fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!