vill jag flytta?

Nu har mamma, pappa, jag och Mathias varit och kollat på ett hus.
Jag tycker att vi inte behöver flytta, jag gillar liksom Vika. Det är tryggt här.
Jag har alla minnen i vårat hus. Alla sådana här småsaker som kvisthålen i mitt sovrumstak.
Men nu har jag i alla fall vant mig lite vid tanken. Vi ska liksom ha ett rum längs bort i huset där vi kan ha filmkvällar, så det är ju bra.
Och det är närmare in till stan och så.
Igår var jag jätteledsen, men när jag kom hem hade jag kommit över det mesta.

Nu har jag sovmorgon till 10.20. GREAT! :D
Ska ut med hundarna nu.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!