you say that you love me, you won't remember in the morning

Hej hej!

Idag var det då ännu en måndag.
Hade Nationella Prov i NO, vilket gick ganska bra tror jag.
Hade hål på Idrotten, så jag och Wendela åkte ner på stan och kollade runt lite.
Hittade en snygg, mysig, grå tröja på Carlings, men jag hade inte pressentkortet med mig och kunde därför inte köpa den.

Älskar att det börjar bli vår nu, solen skiner och det börjar bli varmare.
Det snöade dock i går och har blåst väldigt mycket den senaste veckan, men nu vill jag inte vara negativ här.

Nu ska jag gå ut med hundarna och min lillebror.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!