I try every day, I cry every night

Är så sjukt förbannad, ledsen och bara besviken på allt.
Vill inte vara kvar i den här klassen något mer. HUR JÄKLA OMOGNA KAN MAN VARA? Visst, det finns ju de som inte gör något, de som bara är offer; men resten då?
Jag vet att det bara är någon månad kvar, sedan slipper jag dem, och det är nog min ända tröst just nu.
Varenda gång jag försöker att prata med någon om hur jag mår (och det är helt tamigtusan fördjävligt) så avbryter de mig.
Fastän jag fortsätter att le i skolan så gråter jag på bussen hem, och inte ens där märker de av det.
Jag vill bara bort från det här. Jag orkar verkligen inget mer just nu.
Funderar seriöst på att skippa skolan imorgon...

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Vi älskar dig Rebecka :)<3

2011-05-05 @ 21:19:18
URL: http://idaandersens.blogg.se/
Postat av: Jonnis

Rebecka, SKIT i din klass då! SKIT i de där äcklena! var med de du tycker om och bara ignorera resten. Du vet att du har folk som bryr sig om dej, massor! <3

2011-05-06 @ 22:33:19
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!