Oh, mirror in the sky; what is love?

Hej hej!

Gårdagen var rolig, vart dock väldigt hes av all Singstar. :/

Idag har jag städat med mamma (en fotograf kommer och tar kort på huset imorgon) och varit och handlat kartonger på Jula. :)

Gjorde klart min klänning också, den vart väl hyfsad. Tänkte ha på mig den imorgon om det blir fint väder, men jag vet inte.

Kommer låta min dator stå på hela natten för att kunna fixa hem alla nya låtar (jag blir bara en större och större miljöbov känner jag...)

Nu ska jag sova, det blir ju till att gå upp vid 6.10 för att gå ut med hundarna :(

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!