then I turn around and think I see someone that looks like you

Hej hej!

Slänger in ett snabbt inlägg här nu då.
Ska hoppa in i duschen och kolla lite på TV, sedan blir det till att läsa De kallade mig Ise (en bok som jag starkt rekommenderar!).
På torsdag så har vi Nationella Prov i matte, plus att jag har läxor, så jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera den här veckan.

Juste! Jag har fått några konstiga utslag i hela ansiktet, så jag ser jättefinnig ut D:
Jag tror att jag har berättat det tusen gånger för allt och alla ("tyck synd om mig!") men nu har jag skrivit det också :)

Ha det bra!



Det känns så konstigt hur allt bara kan försvinna på ett ögonblick...
En sak vet jag säkert; jag vill inte bli ensam kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!