you got heart

Igår var jätteroligt! Vart dock trött vid typ 11, men fortsatte att gå runt i lilla Vika till klockan 00.40 ändå (varför?). Wendela och Sofie sov över hemma hos mig, så vi åt O´boy och mackor tillsammans på morgonen, och kollade på Harry Potter och Hemligheternas kammare. Mysigt.
Majbrasan var inte så stor som jag minns att den brukar vara, men den brann. Oh vad den brann. Nästan alla som kollade på var antingen småbarn, småbarnsföräldrar, de som var desperata och ensamma, och vi- några ungdomar som halvt stod och sörjde en gammal man, och de som bara stod för att vara nära någon.

Nu förtiden (kan man säga så fastän man bara är 15 år?) så börjar tårarna att rinna bara jag skrattar. Om jag ler så är det okej, men när jag verkligen lever så börjar det att rinna. Och igår var det värst. Om det berodde på att jag log mycket eller att jag faktiskt var ledsen vet jag inte. Och det värsta är att ingen märker något. så jag vet inte.

Förlåt, men jag behövde skriva av mig lite.
Tänk att jag inte ens bor kvar i Vika om två månader.
Det ska faktiskt bli skönt, men jag kommer sakna den här hålan där alla vet allt om alla (inte för att det inte är likadant inne i Hälsinggården, men i alla fall).
Då behöver jag inte oroa mig för att se någon jag inte vill träffa på bussen, eller påväg hem till någon.

Jag borde väl lägga upp bilderna från den underbara kvällen, så ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: ida

vi kommer iaf sakna dig rebecka D:<3

2011-05-01 @ 21:38:30
URL: http://idaandersens.blogg.se/
Postat av: Jonnis

Jag har sett dina tårar, fast bara när det är kallt och när du skrattar. De är så söta! Men om det är ledsamma tårar så SÄG TILL REBECKA! <3

2011-05-06 @ 22:35:50
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!