and we know it's never simple, never easy

Okej. Nu ska jag berätta en liten hemlighet här...
haha nu vet jag att jag har er uppmärksamhet!
Nej då, jag var faktiskt seriös.
Men hemligheten är inte stor, det är bara någon som jag inte har berättat för något, och anledningen till det är att det inte är någon som frågat (varför skulle någon undra det liksom?).
Nu är det såhär att jag har en bok där jag skriver upp bra/snygga/fina citat och dikter och jaa, allt.
haha vilken hemlighet! Vilken töntig hemlighet. Sämst någonsin.
Jag borde verkligen ha bättre hemligheter.

Ja, så om ni undrar vad jag har för mig, så är det så att jag skriver ner saker i min lilla söta bok.

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahahahah rebecka du är så podi <3

2011-11-19 @ 16:44:56
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!