bästa dagen på länge

Hej hej!

Idag har varit en av de bästa dagarna  på länge!
Hade skitkul i skolan (jaaa, man kan ha det!), sedan så var vi på Kristine gymnasiet och hade öppethus. Vi pratade italienska och lyssnade på när några lärare plus en elev spelade musik och sjöng.
Allt var jättebra, och hela livet känns bra.

Pratade med mamma igår, om allt, så nu ser jag positivt på allt igen, eller kanske positivare ska man nog säga. Jag är ju tonåring, så vad kan man förvänta sig, liksom.

Imorgon blir det till att åka till Kristine igen, ska ha en lektion där och få information om hur nästa år blir.
Efter skolan så ska jag ha sånglektion (får se hur det kommer att gå, är ju fortfarande förkyld), och sedan blir det till att PLUGGA.
Måste plugga franska och matte, och skriva klart historian.

Har fått spänningshuvudvärk (stress) också, men jaa. Det ordnar sig nog!

På fredag/lördag kommer mina mostrar + kusiner hit! ♥

Hej då från en glad Rebecka!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh din lilla sparv! :D

2011-11-24 @ 17:14:34
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!