fall in love when you're ready, not when you're lonely

I sådana här stunder är weheartit och lookbook mina bästa vänner.
När man sitter hemma och liksom känner hur fingrarna kliar och man bara vill göra något, fast man inte kan.
Det är då man behöver INSPIRATION och vackra hemsidor.
Hittade min gamla bok där jag hade skrivit INSPIRATION över framsidan, men ja. Den är tom.
Ska ta med den till ett bandmöte någongång när vi är mer peppade än nu, så kan vi skriva upp låtar där i (om det blir några).

Ibland får jag sådana konstiga saker för mig. Jag börjar tänka på saker som "undrar om rymden, jorden allt bara är en liten atom eller något, en del av något större", "jag undrar vad personen som jag kommer att gifta mig med gör just nu" eller så blir jag värsta super depp och börjar fundera på vad som händer efter döden.
Ibland blir jag jättereligiös och tänker att det finns någon högra makt, allt händer av en anledning, och ibland tänker jag att de som är sådär religiösa är idioter som tror att de inte kan klara sig själv, och behöver någon att skylla på, eller någon som de kan lita på.
Och ibland när jag är väldigt konstig börjar jag identifiera ord. Namn och ord som jag tycker helt plötsligt låter jätteunderliga! Som några fantasifoster som någon fått för sig att döpa sitt barn till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!