I am holding on to someone i can't hold no more

Åh vad jag längtar efter min gamla musiksmak. Alla låtar. På den tiden man lyssnade på den musik man tyckte om, och inte den man har formats att gilla.
Just nu sitter jag och lyssnar på min gamla spellista på Spotify, med massor av udda låtar och bra musik. Oj, vad jag har saknat dessa låtar!

I veckan ska vi i SHOOT! börja planera spelningen som vi ska ha i december också; en vinterkonsert. Det kommer att bli jättemysigt, så jag hoppas att några av mina läsare kommer om de kan (kommer att lägga upp mer info senare!).

Gosh. Vilka låtar!

Helen berättade att hon hade vunnit en biljett till 100 Monkeys, så jag blev lite avundsjuk. Jag skulle ju också se dem i Stockholm, men ingen kunde gå med mig; så då struntade jag i det. Jag kommer nog att ångra mig senare. :(

haha, nu kom mina gamla Buffy the Vampire Slayer- låtar fram. VILKA MINNEN, SÄGER JAG BARA.

Känner att det här blir ett ganska långt inlägg, men det är det värt. Även fast jag inte skriver om något speciellt.

Nu har jag föresten hängt upp min önskelista på kylskåpet, och påminner mina föräldrar minst 5 gånger om dagen att kolla på listan. Hoppas bara att mina försök att få dem att köpa en kamera till mig lyckas. Annars blir jag ledsen. Jag måste ju fota när vi är i Rom! Jag ska göra värsta fotodagboken!

Nej, nu måste jag sluta skriva, annars är det väl ingen som läser inlägget!

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna & Ida

jag läste :-))))) <3 /j

2011-11-06 @ 21:15:02
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!