in the end we just regret the chances we didn't take

Hej hej!

Igår så var jag på bio med klassen + några lärare. Såg In time igen, men den är bra så det gjorde inget.
Efter bion så gick vi till Banken (som är en restaurang, inte en bank som jag trodde... hahahahhahaha fail) och åt tapas, eller i alla fall jag.
Det var är jättemysig kväll, som får mig att längta till när vi ska till Italien!
Tänk att det bara var några månader sedan vi träffades först? Känns som om att vi har kännt varandra i flera år!

Snart ska jag fixa till mig och laga till någon sorts lunch, vi ska och hälsa på min lilla kusin idag!

Ikväll är jag, Emma och Mathias barnvakter, så vi ska äta pizza, godis och kolla på film typ. Enkelt och bra.

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!