it's like every breath contains spikes, and words are like weapons that you use against me

Ska försöka sova (VILKET SKÄMT, JAG ÄR JÄTTETRÖTT).
Älskar mina sena blogginlägg, de är så grymt coola, awsome. gulliga.
ingen borde ta dessa inlägg seriöst. eller så borde de göra det.
orkar knappt skriva
gosh vad trött jag är.
börjar 12 imorgon= f3tt n1c3
pepp pepp pepp
peppar peppar salt

AAAH PUSH IT AAAAAAAH PUSH IT! GET UP ON THIS BABY BABY, YEAH BABY BABY

äsch, lägger ut låten istället, så har ni något att drömma om.

nu blev det väl lite pinsamt?? ;) ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Fast jag förstår ju att du skriver det! Ibland känns det ju verkligen att man är helt jävla ensam!



PIZZAPARTY! Gosh, vad coolt. Partyhattar oxå hoppas jag? Fränaste partyt eva! Party of the YEAR.

2011-11-21 @ 11:20:24
URL: http://iwzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!