jag vet hur det känns när allvaret blivit ett skämt

Hej hej!

Idag har vi öppet hus på Lugnet; så vi i klassen ska prata italienska och prata om vår linje och allt som har med skolan att göra.
KOM DIT ALLA 9:OR!
Enne är tyvärr sjuk idag, så jag hoppas att hon blir frisk till öppethus, för jag och Malin kan inte göra våran dialog utan henne!

Nu sitter jag och väntar på att alla andra i klassen ska komma hit. Jag måste ha min laddare till datorn. Nu.
Var hos doktorn imorse, så det är därför jag är här typ en timme före de andra.

Nu ska jag gå till mitt skåp. Kul.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!