staring at the sink of blood and crushed veneer

Hej hej!

Kom precis hem ifrån Kristine gymnasiet, då vi på HU har varit där och tittat lite.
Imorgon är det nämligen öppethus där, så vi ska väl stå och göra reklam för vårat program. DET FINNS ÄVEN FIKA, SOM ÄR GRATIS! woop woop

Pratade med mamma om att ha hit tjejerna när jag fyller år, men då vi skulle bli för många så kan jag bara bjuda det gamla tjejgänget, typ. Får ha party i skolan också, så att alla blir nöjda.

I helgen kommer mina mostrar hit + småkusinerna.
Det ska bli kul, då jag inte har träffat dem på länge.

Nu slänger jag upp den vackra bilden Enne har tagit på Sandra, mig och Ellinoré när vi dampade utanför datasalen i ljusgården eller vad tusan det heter. De som satt i datasalen stirrade på oss, och Olof gjorde en ful min till deras lärare. Beautiful.
(förlåt Sandra, jag vet att du hatar den här bilden... ;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!