the worst feeling isn't being lonely, it's being forgotten by someone you can't forget

Idag är det en sådan där skön dag, då man inte gör någonting.
Men ja, det kanske inte är en sådan skön dag för mig? Är det någonsin det? Har det någonsin varit det?
Jag har så mycket att prata om, men ingen att prata med.
Ibland så hatar jag att drömmar påverkar mig så mycket, och vill ibland bara stänga av dem. Men i vissa stunder är de underbara, då man vet att drömmarna är bättre än verkligheten.

Jag fyller år om 10 dagar, så nu börjar jag räkna ner (inte för att jag inte har gjort det hela November).


Kommentarer
Postat av: Bella

YOYO yeah I said it twice, you got a problem with that?

Du kan alltid prata med mig!

Även om du inte vill. MEN ENDÅ.

Ska du ha en fest? Middag? AQUA NOVA PARTY?! Oh yeah... :å

Om jag får så vill jag komma! PRESENTER TILL REBECKA!!!!

( Bitch ;o )

2011-11-20 @ 21:17:40
URL: http://iwzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!