underbart att man är död

Hej hej!

Idag är jag hemma ifrån skolan; pappa ringde till vårdcentralen och pratade med en sjuksköterska som bad mig att ta tempen.
35,9 grader. Perfekt. Och det var det jag fick, första gången hade jag 34 grader. Borde inte jag vara död då? :O

Imorgon blir det bio med tjejerna, Breaking dawn part 1 (såklart). Drömde att jag missade bussen till bion, så jag fick lov att springa dit. Det var jobbigt. Och när jag kom fram var filmen slut. Och alla popcorn. My life was over.

Nu ska jag spela dataspel (oj, det var ett gammalt ord!)

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!