until your heart stops beating

Hej hej!

Var och kollade på bio igår med Wendela, My, Ida, Malin och Sofie. Breaking Dawn var bra, och dem hade fått med typ det viktiga, men äsch. Boken är bättre, och vargarnas röster var jättekonstiga, men jaa. Det funkade ändå. Nu är det bara att vänta på nästa film. D:

Är hemma idag igen och hostar så jag tror att mina lungor blöder. Har fått en till medicin, good good. Ska fortsätta med båda två tills juni, sedan behöver jag dem förhoppningsvis inte längre (YEAH!).

Nu ska jag kolla på någon dålig serie, som jag inte vet varför jag kollar på, och sedan spela Sims 2 eller något.

Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!